11 هفته 4 روز برم سونو انتی خوبه؟

۵ پاسخ

من ۱۱
۲روز رفتم بهترین وقتش همینه

برا من ۱۱هفته و ۱ روز میشه دیر تر برم نسخه الکترونیکی از بین میره احساس میکنم خیلی زوده

من دقیقا اون تایم رفتم شکر خدا خوب بود

من یازده هفته رفتم
یازده هفته و پنج روز بود تو ان تی

نه بمون دقیقا هفته بعد ۱۲ هفته و سه روز اینا برو

سوال های مرتبط

مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین هفته سیزدهم بارداری
مامان قندک مامان قندک هفته چهاردهم بارداری
مامان نارگیل🥥🧸 مامان نارگیل🥥🧸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حسنا 🌱✨️ مامان حسنا 🌱✨️ ۶ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری