11 هفته و 4 روز برم انتی خوبه ؟؟
زود نیست؟

۵ پاسخ

برای من ۱۲و۱روز وقت داده

12 هفته شدی بعد برو

وایسا ۱۲ رو پر کنی بعد برو تایم خوبش همون ۱۲ هفته و چند روز

صب کن ۱۲ رد شه برو
من ۱۱ رفتم گف برو ۱۲ اینا بیا

واسه ۱۲برو

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وششم بارداری
مامان قندک مامان قندک هفته چهاردهم بارداری
مامان بارانا 🩷 مامان بارانا 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری