۱۷ پاسخ

من ۱۱ هفته و ۵ روز رفتم

سلام من به دکترم گفتم گفت نهایت ۱۱ هفته و ۶ روز میتونی بری..۲۹ ام جمعس چون تعطیله من ۲۸ میرم ان شاالله

منم ۲۷ میرم میشم ۱۲ هفته و دو روز تقریبا
سونو گفته بود ۸ فروردین بیا که ۱۳ هفتم تموم میشه دکترم گفت دیره همون ۲۷ برو

منم همین مسئله رو دارم نمیدونم چه کنم

برو همین ۲۸ ام

منم دقیقا عید میوفته دکترم زده برا ۵ فروردین اگه جای معتبر پیدا کنم

شما هفتتون با من دقیقا یکیه
من دکترم گفت ۲۷ ام برم انتی که ۱۱ هفته و ۳ روز میشم

من دکتر گفت ان تی از ۱۱ هفته و ۲ روز میتونی بری منم به حساب اخرین سنو یعنی تشکیل قلب میشدم ۱۱ هفته و چهار روز که رفتم ان تی که دکتر سنو گفت نه ۱۲ هفته و ۶ روز هستم به نظر من قبل از تعطیلات برو

دکتر فاطمه صالحی من میرم عید هم هستند

منم زود۲۷میرم میشم۱۱هفته ۴روز

منم چون آنومالیم می‌افتاد تو عید دکترم گفت زودتر برو مجبورم 17 هفته برم

منم مث شما دوقلوم🥹

بعد دکترم گفت نکنه انتی بیوفتع توی ایام عید شاید جایی باز نباشن گفت ۲۵اسفند یعنی دوشنبع بیا که خودمم هستم انجام بده
که تا دوشنبه همین هفته من میشم ۱۱هفته و ۳روز

زوده ۱۲ هفته برو

من یازده هفته و سه روز رفتم همه چی اوکی بود بنظرم برو نزار بعد عید تازه باید آزمایشش هم بدی بری بهتره

اره منم ۱۱ هفته رفتم

خب بزار ۵ فروردین برو که جنینم بزرگتر شده

زوده فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین هفته سیزدهم بارداری