امروز واکسن ۴ماهگی دخترم نزنم اشکالی ندارع؟؟

۳ پاسخ

نع عزیزم

نه عزیزم

نه مشگلی نداره نزن

سوال های مرتبط

مامان آریو🩵 مامان آریو🩵 ۷ ماهگی
مامان دردونه مامان دردونه ۱۶ ماهگی