عزیزم اگه نشدی ی هفته دیگ بزن شاید لقاح دیر گرفته
منم ۲روز تاخیرم و بیبی منفی علایمم چیزی نداشتم فقط امشب یکم گر گرفتگی بدن داشتم صبحشم دهنم مزه اهن میداد و شب قبلشم ترشحات خیلی غلیظ لوسیونی داشتم
یک هفته تاخیر بی بی چک بزن عزیزم
غصه نخور
به نظرم هاله داره
ان شاالله که بارداری
هاله داره دوسه روز دیگ بزن
منم یک روز تاخیرم بیبی زدم منفی شد
منم یک روز تاخیر منفی شد ولی سه روز به موعد که زدم هاله انداخت بود همه علائم بارداری دارم ولی پری میشم میدونم
انشالله خیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.