سلام خانوما خوراکی برای بچه‌ها چی میدین

۱۱ پاسخ

بیرونی و شیرین کم میدم بقیه چیزا همچی میخوره

ژله خیلی داره مدام میگ‌ججه بعد ی مدتم ادامس میخاد از بچه ها خواهرشوهر یاد گرفته بود پاستیل خریدم‌گفتم ادامسه ب پاستیلم‌میگ ادامس روزی چن تا میگیره میزاره دهنش میجوه قورت میده

هرچی فقط خونگی و مطمئن

همه چی😂😂

همه چی

همه چی

پفیلا بوشار اهن داره خوبه، چوب شور گندم داره خوبه،ژله و گاهی پاستیل خیلی کم هم ک عصاره گاوی دارن

همه چی میدم پفک کمتر ماهی یه بار شایدم دیرتر ژله پاستیل اونواع کیک و اینا چیپس نمکی گاهن پفیلا

هرچی بخوره ولی مضر نباشه😂

دیگه همه چی

همه چی

سوال های مرتبط

مامان نُقلی مامان نُقلی ۲ سالگی
مامان دخترمامان مامان دخترمامان ۲ سالگی