خانما تو دوران پریودی خوردن اسید فولیک اشکالی نداره؟

۵ پاسخ

نه عزیزم هیچ اشکالی نداره

من که تو دوران اقدام هرروز میخوردم کلا. فکر نمیکنم ضرر داشته باشه . بدن خانوما همیشه کمبود آهن و‌کم خونی داره ذاتاً …

نه من از دکتر پرسیده بودم گف بخور

نه من یکسال میخورم

نه خوبم هست

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسلم مامان شیرین عسلم روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو قصد بارداری
مامان گلبرگ مامان گلبرگ هفته نهم بارداری