۶ پاسخ

منم یک سقط داشتم خونریزی شدید بود تو همون روز اول دفع میشه ولی من بقایا مونده بود و درد داشتم دیگه دکترم گفت کورتاژ کنم البته گفت کورتاژ سطحی هستش و بعدش کمتر از سه ماه باردار شدم غصه نخوری انشالله دفعه دیگه نی نیتو بغل میگیری

من ک توی بیمارستان سقط کردم اصن هر چی دارو دادن نیوفتاد فقط خونریزی شدیددددد و وحشتناک از آخر کورتاژم کردن

سلام چیشد که خونریزی کردین و باعث سقط شد ؟

تورخدا برام دعا کن
ایشالله راحت سقط میکنی شمام♥️

منم تو بیمارستان بستری ام
اگه با دارو سقط نشه باید برم کورتاژ یا عمل

سلام چرا سقط کردی طول می‌کشه چند ساعت تو خونه سقط کردب

سوال های مرتبط

مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته پانزدهم بارداری