امروز پوره کدو حلوایی دادم خوشش اومد خداروشکر

تصویر
۷ پاسخ

این همه زیادش نیس؟

عزیزممم
دختر من دوست نداره ولی با فرنی ترکیبش میکنم میخوره

دختر منم قبلا دوست داشت الان اصلا دوست نداره

دختر منم دوستداره...میپزم له نمیکنم همونجوری میدم

چجوری درست کردی

چجوری درست کردی

پسر منم دوس داره😍

سوال های مرتبط

مامان ارشیدا و تودلی مامان ارشیدا و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی