سلام من 21هفتمه آمپول ریه راچندهفته میزنم

۶ پاسخ

دکتر باید بگه

چرا میخوای بزنی مگه سابقه زیامان زود رس داری

۲۴ ب بعد

امپول ریه رو که همه نمیزنن

چرا آمپول ریه میزنن ؟ برا همه میزنن ؟ منم آسم دارم 😔

۲۸به بعد

سوال های مرتبط

مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی
مامان مزمـ👶🏻ــل💙 مامان مزمـ👶🏻ــل💙 ۱ ماهگی
مامان فندق ‌اقاهاکان مامان فندق ‌اقاهاکان ۱ ماهگی