سلام ابجیای گلم امپول ریه روبایدبزنیم چراازجندهفتگی

۴ پاسخ

اونایی که احتمال زایمان زودرس دارن دکتر براشون تجویز میکنه،28هفته به بعد حدودا

۲۸ تا ۳۲

فک کنم از ۲۶ یا۲۸

همه باید بزنن؟

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان مزمـ👶🏻ــل💙 مامان مزمـ👶🏻ــل💙 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی ها🐣🐣 مامان توت فرنگی ها🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری