سلام آمپول ریه چندهفته میرنن

۸ پاسخ

من دیروز و امروز زدم

من 36هفته زدم

بستگی به خودت داره زدنش..اگه کسی علائمش رو داشته باشه زودتر میزنه

من یکی از دوستام برای غظلت خونش از نافش آمپول میزد منم غظلت خون دارم

آدم فقط استرس میگیره

سلام ..امپول ریه برای چی هست ؟

من ۲۸ هفته زدم

من ۳۵ هفته‌ زدم

سوال های مرتبط

مامان منیسا🥰 مامان منیسا🥰 ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان علیهان وشاهان مامان علیهان وشاهان ۶ ماهگی
مامان ضحاگلی💫😍❤ مامان ضحاگلی💫😍❤ ۴ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد