۸ پاسخ

بستگی به نظرپزشک داره من بیست وهشت هفته زدم

به من گفت ۳۱ هفته بزن

من ۳۴ هفته زدم

۲۸ زدم من

اگه زایمان زود راس داری باید بزنی وگرنه دلیل نداره بزنی

معمولا از هفت ماهگی میدن بستگی داره باتوجه به شرایطتت دکتر کی برات بنویسه

۳۰‌هفته و سه روز

من سیو دو هفته زدم

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان منیسا🥰 مامان منیسا🥰 ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نون خامه ای🩵🍼 مامان نون خامه ای🩵🍼 ۱۱ ماهگی