بین هفته های ۲۸تا۳۲ هفته میزند و کسانی که مشکل زایمان زودرس دارند
خب اونایی که زدید بگید دلیلش چی بوده
دکتر من گفت دو هفته مونده به زایمان زودتر از اون اصلا اثر نداره و بچه هم کم هوش میشه
من ۲۷ و ۲ روز زدم
من ۲۹زدن
من 30هفته زدم
من۲۸زدم
برای کسایی هست که احتمال زایمان زودرس دارن
یا مشکلی دارن که احتمال اینکه زود زایمان کنن هست
شامل حال همه نمیشه فدات شم
عزیزم امپول ریه برای همه نمیزنن فدات شم
من ۲۸ هفته زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.