به همه نمیدن
باید دکتر تشخیص بده و تجویز کنه
من تو ۲۹ هفته انقباض داشتم و تو سونو
فهمیدیم که دهانه رحمم یکم باز شده
برای همین دکتر آمپول ریه داد که اگه بچه زود بدنیا اومد ریه زودتر تشکیل شده باشه
به من دکتر داد این هفته بزنم ولی سرماخوردم فعلا مونده
برای همه واجبه؟؟
من 34هفته زدم
از ۲۸ هفته به بعد میشه زد
برای همه که واجب نیست
فقط مادرهایی که زود رس میارن
28 هفته برای من دکتر گف تزریق کنم
الان 28 هفته و 5 روزمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.