۱۳ پاسخ

من26هفته940بود

من اخر ۲۳ هفته ۷۰۰ بود
حلیم ،فرنی،اش ،عدسی بخور وزن میگیره

حلیم گوشت حبوبات موز کته

من ۲۶ هفته و ۳ روز ۸۶۶ بود

مگ بادام فقط وزن میده

نه عزیزم نگران نباش اوج وزن گیری جنین ماه های آخره الان کوچولو کوچولو وزن میگیره

میگن ماست هم خوبه

آرع خوبع بچه از 31 هفته بع بعد وزن میگیرع..... من خودم از این نموداری ک گهواره میگفت 200 گرم بالا ترم

اووکادو، ماهی هفته ای دو بار، امگا۳ واسه وزنگیری جنین خوبه. پروتئین ، تخم مرغ، ماست یونانی. اینا رو دکترم گفته بود بهم.
بادام درختی واسه هوش جنین و کلا مغزیجات خوبه

اره وزنش خوبه 😁

بجز بادام چیزای دیگم بخور

من ۲۵هفته رفتم ۸۲۴بودنمیدونم خوب بودیانه

بادام درختی خوبه یا زمینی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان النا🎀 مامان النا🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🧿🐣🧿 مامان 🧿🐣🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ❤️ آوا❤️ مامان ❤️ آوا❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری