سلام خانوما بنظرتون جنسیت چیه؟

تصویر
۹ پاسخ

سلام عزیزم منم سنقرم بنظرت برم سونو دبیریان خوبه یا رضایی برای انتی؟؟؟

منم احتمال پسر داد گهواره گذاشتم عکس سنو همه گفتن دختره 🫣😵‍💫
هوش مصنوعی هم گفت دختره زنای فامیل هم از علائم میگفتن دختره ولی دکتره گفت نود درصد پسره بخدا موندم دل تو دلم نیست زودتر زمان آنومالی برسه 🥲

سلام عزیزم مـامـا سارا هستم تشخیص جنسیت انجام میدم جهت تشخیص به پیوی گهواره مراجعه کنید به علت قطعی نت روبیکا و اینتساقطع هست...

عزیزم بیشتر شبیه دختره دکتر نگفت؟

سلامتی بچت مهمه معلوم نیس

مگه جنسیت و نمیگن؟؟

دختره

پسره مبارکه

دختره

سوال های مرتبط

مامان گیتا❤️گیسو مامان گیتا❤️گیسو ۳ ماهگی
مامان هیوا خانم مامان هیوا خانم ۵ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد🥹🩵 مامان مهراد🥹🩵 ۱ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۲ ماهگی
مامان روژین مامان روژین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فنچ کوچولو مامان فنچ کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان حسین وحلما مامان حسین وحلما ۹ ماهگی
مامان آرادوآروینا💙💝 مامان آرادوآروینا💙💝 ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ام بارداری