وزن جنین ۱۷۵ گرم تو هفته ۱۷ خوبه

۱۰ پاسخ

توی خود برنامه گهواره مینویسه وزن هر هفته رو

برا من ۱۶دقیق۱۴۰بود فک کنم ریره

منم ۱۷ هفته ۴ روز ۲۱۱ گرم بود نمیدونم کمه یا زیاد🥲

۱۷ هفته رفتی انومالی؟

من امروز رفتم انومالی ۱۸هفته و۵روز بود ۲۰۵بنظرتون خوبه

عاره خوبه

من ۱۸و ۳روز ۲۰۰بودگف کمه

اره خوبه گلم

من۱۸هفته رفتم۲۳۰بود نگفت چیزی کمه یا خوبه

ای جونم ماشالله کپلی اره عالیه🥹😍

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری
مامان تمشک🫐🍼 مامان تمشک🫐🍼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان شایلی 🌙 ماهلی مامان شایلی 🌙 ماهلی هفته چهلم بارداری
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وششم بارداری