۷ پاسخ

من ۱۷ هفته و۵ روز ۱۷۵ گرم بود نگرانم فکنم فکمه با اینکه همش چیزای مقوی میخورم به تغزیه ام خیلی میرسم نمیدونم چرا وزن نگرفته
ولی دکتر گفت خوبه نمیدونم

آره عزیزم من ۱۸ هفته ۲۱۰ بود

رفتی انومالی عزیزم؟؟؟

آره ولی دکترم میگفت فقط مهم صدک هست

آره عزیزم

به وزن جنین از هفت ماهگی به بعد دقت کنید

اره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میکائیل 🩵👶🏼 مامان میکائیل 🩵👶🏼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان سید محمد طاها مامان سید محمد طاها ۸ ماهگی
مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری