۶ پاسخ

منم دارم و پنجشنبه نامه بیمارستان دارم🥲

لابد انقباضه
شاید میخوای انشاالله بسلامتی زایمان کنی

به خوبی زایمان کنی

عزیزممممم
مبارکه
ولی خواهشا تا دردات کامل شروع نشده نرو زایشگاه
واقعا پدر ادمو درمیارن

چند هفتته دقیق من ندارم چهارشنبه نوبت سزارینمه

به زایمان سلامی دوباره باید کرد

سوال های مرتبط