۴ پاسخ

برای بچه ی دست لباس ببر ۵ تا پوشک کافیه شیرخشک با سرنگ چون با شیشه شیر اگر شیرخشک بدی دیگه سینه ات نمیگیره شیشه شیر هم ببر که شیرخشک توش درست کنی پتو دورپیچ برای خودت هم لباس لازم نیست بیمارستان لباس میده باید همون بپوشی برگشتنی هم لباس های که داشتی رو میپوشی نوار بهداشتی سایز بزرگ برای خودت خرما و اجیل هم بردار اگر سزارینی که کمپوت وقهوه ونسکافه اینا هم باید ببری

اینم مدارک ها

تصویر

بفرمایید

تصویر

بیا عزیزم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۴ ماهگی
مامان سوین وسلین👩‍🍼 مامان سوین وسلین👩‍🍼 ۱ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد