استراحت مطلق باید بود
هزینه سرکلاژ چقدره ؟ بستری میکنن؟ چجوریه؟؟ درد داره؟
من چارشنبه آنومالی دارم امیدوارم سرویکسم پایین نباشه از سرکلاژ میترسم🥲😑
من دو هفته عمل کردم
فقط برا سرویس بلند میشم
غذا خوابیدنی میخورم
اومدم خونه بابام استراحت مطلق شدم
استراحت …
استراحت کردم پله نرفتم توالت فرنگی رابطه ممنوع به پهلو بخوابی ی بالشت زیر پات باشه بهتره. فقط برا غذا خوردن مینشستم و یکم قدم میزدم تو پام خشک نشه. کاری نباید بکنی دیگه . شیافم استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.