من ۳۱هستم.دیگه سونو نمیدم فعلا استراحت میکنم
بالا نمیره من ان تی ۳۷ بود انومالی ۲۷ دو هفته بعد دکتر اشتباه اندازه گیری کرد میگه ۴۰ باز دو هفته بعد مجدد رفتم سونو صبح ۱۷ بود عصر دوباره سونو شدم ۱۰ میل بود اورژانسی سرکلاژ شدم و پساری هم گذاشتن برام ، اصلا خاطر جمع نباشی چون ممکنه یهو بیاد پایین و هفته بره بالا سرکلاژ نمیکنن و خطر داره
من سونو شکمی انتی ۲۷ نشون داد
سونو واژینال ۳۰
با اینکه زایمان اولم زودرس نبود
اما دکترم گف باید سرکلاژ بشی ریسک نکنیم
من انتی ۳۵ بودم برای آنومالی ۳۰ شدم فعلا با پرولوتون و استراحت طی میکنم درد و علائمم خدارو شکر خیلی کمتره ولی در نهایت مهم سونو هست و چک شدن که باید برم ببینم در چه حالم
فقط استراحت
نمیره بالا فعالیت عادی تپ انجام بده اگه قراره کمتر بشه بفهمی زودتر سرکلاژ بشی اگه هم همون موند که همون دیگه
هفته پایین باشه زیر ۳۰ فکر کنم سرکلاژ میشه
استراحت کن زیاد
والا من انتی ۲۸ بود قرار شنبه سرکلاژ کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.