۹ پاسخ

من انجام دادم اصلا دردی حس نمیکنی
دیروز هم جوابش اومد خداروشکر عالی بود

من دیشب انجام دادم خداروشکر اونجوری ک میترسیدم نبود ی کوچولو درد داشت

ممنون که جواب دادید 🌹 الهی خدا درای رحمتشو به روتون باز کنه 🙏🏻❤️

نگران آمینو نباش عزیزم درد نداره فقط بعدش استراحت کاملا مطلق باش
یه سوال دارم عزیزم منم عدد paap م بالاست ولی دکتر چیزی نگفت تو آزمایش شما زده بخاطر عدد بالای پاپ بهتره آزمایش تکمیلی بدید، دکترتون چیزی دربارش نگفت؟ خیلی نگرانم

نگران نباش عزیزم دردش در حد آمپوله زودهم تموم میشه
فقط بعدش استراحت کن و مایعات زیاد بخور

سعی کن استرس نداشته باشی که رحمت منقبض بشه
اصلا هم درد نداره
من خودمم چند روز پیش انجام دادم فقط شکمم بی حس نشده بود و خیلی استرس داشتم حرکات سوزنو فهمیدم😁

سلام عزیزم این توده ربطی به عدد papp a داشت از کجا فهمیدی اینو؟

من انجام دادم گل اصلا ترس نداره
چند روز پیش جوابش اومد همه چی عالی بود

چرا میخوای آمینو کنی؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری