ترس نداره گلم
عزیزم درد نداره فقط استرس نداشته باش خیلی آروم و ریلکس باش
آن شاالله جوابش خوب باشه
قبلش یه آبمیوه شیرین بخور
اگر جا داره نیم ساعت دراز بکش
و ارامش داشته باش واقعا درد نداره.
منم استرس دارم دکتر گفت باید توی ۱۵ هفته انجام بدم
نه ترس داره نه درد اروم باش فقط
انشالله که خیره عزیز نگران نباش چرا برات این ازمایش رو نوشتن ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.