خانما چرا بچم‌همش حالت تهوع داره

۶ پاسخ

از کجا میفهمی حالت تهوع داره؟
منظورت اینه بالا میاره؟
میتونه از شیرت باشه سیر و پیاز و چیزای بودار نخور که مزه شیرتو عوض کنه
شاید هم رفلاکس باشه

شاید رفلاکس داره

چطوری.

اگر۱۰روزشه طبیعیه شیرت اگربدباشه بالامیاره .
غذای نفخ داریامونده نخوری

۱۰روزشه

چجوری از کجا میفهمی

سوال های مرتبط

مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی