اره منم روز زایمانم حالت تهوع گرفتم به پرستار و ماماهمراهم گفتم گفت نشونه زایمانه
مامان. منم حالت تهوع دارم و کم سر گیجه. خیلی هم گرمم میشه یعنی برم دکتر. نی نی هم خیلی خودشو یورم جمع میشه سفت میکنه
ممکنه از فشار خونت باشه ممکنه فشاری که جنین رو معدت واردت میکنه باشه هزاران ممکنه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.