من چرا حالت تهوع دارم ممکن تهوع نشونه زایمان باشه

۳ پاسخ

اره منم روز زایمانم حالت تهوع گرفتم به پرستار و ماماهمراهم گفتم گفت نشونه زایمانه

مامان. منم حالت تهوع دارم و کم سر گیجه. خیلی هم گرمم میشه یعنی برم دکتر. نی نی هم خیلی خودشو یورم جمع میشه سفت می‌کنه

ممکنه از فشار خونت باشه ممکنه فشاری که جنین رو معدت واردت میکنه باشه هزاران ممکنه دیگه

سوال های مرتبط

مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی