۴ پاسخ

سیب رو بخارپز کن بده ، یکدفعه زیاد نده دل درد میشه کم کم بیشترش کن

اگر رفلاکس داره پخته بهتره. وگرنه سیب خیلی مفیده.

سیب پخته بده اولا بهتره

خیلی هم خوب

سوال های مرتبط