۲ پاسخ

من به پسرم پوره و سیب و فرنی دادم و پوره هویج سیب و هویج و میام بخارپز میکنم از صافی رد میکنم مثل آب میشه میدم بهش خوبه همینجوری فرنی هم یه کم اب و ارد برنج و نبات باهم گذاشتم رو شعله اخر یه کم روغن زرد ریختم کره نداشتم باید از شیر خودمم بریزم توش

من بافرنی وپوره هابافرنی شروع کردم..الان دیگه سوپ میکنم.عصاره قلم وماهیچه ومرغ وچرخکرده. هربار یکدومو وباچیزای دیگه میمزم میدم..سیب زمینی هویج کدوسبز لوبیاسبز برنج نیم دونه وجودوسرپرک

سوال های مرتبط