سلام خانما
سونوی رشد چند هفته هست؟

۱۳ پاسخ

من امروز رفتم

۳۲ هفته

من امروز رفتم

۳۲ من رفتم

من ۳۵ هفته رفتم

من. ۳۰ رفتم

28تا32هفته

من از بهداشت پرسیدم گفتش مامان اولی ها از 31 هفته تا 34 هفته باید برای سونو برن

خانوما من میخام برم سنو وزنو بگیرم حتما لازمه ک دکتر بنویسه یا خودم میتونم همینجوری برم

منم هنوز نرفتم امروز میخاستم برم دکتر که نشد بخاطر اوضاع

۲۸هفته به بعد

دکتر من 30 هفته نوشته

همین وقتاست من پنج شنبه رفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لوبیا💙💫 مامان لوبیا💙💫 هفته چهلم بارداری
مامان فردوس وفرشته🩷 مامان فردوس وفرشته🩷 ۵ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد