۶ پاسخ

منم چهار ماه که تمام شد دیگه علائم و ویارم رفت الان سنگین شدم

برو بهداشت صدای قلب بچه رو بشنوی خیالت راحت میشه

نه عزیزم

نه استرس نگیر منم همین بودم چندروزبعد علاعم جدیدظاهرشد

نه طبیعیه فقط لکه بینی بده

طبیعیه یه روز داری یه روز نداری

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا🩷 مامان 🩷لنا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته نوزدهم بارداری