🚫🚫🚫🚫
همه علائمم دیگه رفته
از استرس دارم دیوونه میشم 😭

۱۷ پاسخ

عزیزم‌چرا الکی استرس میدی ب خودت و بچه.گناه داره ب خدا.شاید الان رفته باشه ولی بازم برمیگرده شایدم دیگه علائم نداشته باشی.

مگه قراره کل طول بارداری ادم علائم داشته باشه

استرس نگیر دوباره پر قدرو برمیگرده🤣

نگران نباش تو این هفته علائم کم میشع

علائم منم یهو رفت نگران شدم شما چ علائمی داشتی ؟ منتظرم برم انتی خیالم راحت شه

مال منم دوازده هفته کمتر شدن خداروشکر.پدرم دراومد

ب همسرت بگو سرشو بزار اون قسمتی ک نی نی هست صدای حباب و تکون خوردنش رو میشنوه خیالت راحت میشه

تو این هفته ها یه روز هست دو روز نیست عادیه نگران نباش

من تا ۱۳ هفته داشتم بعد یهوو قطع شد

نگران نباش
استرست درک میکنم علائم میرن و میان توکلت به خدا باشه

من از اولم علایمی نداشتم

علائم که تااخر عمر نیست که عزیزم🥲

من که از اول نداشتم هنوز هم ندارم 🤦🏻🤣

عادیه سه ماه دوم علائم کمتر میشن

عزیزم طبیعیه خب بعد یمدت علائم میره نگران نباش

بعد ۱۲ هفته علائم کمرنگ میشن
طبیعیه نگران نباش

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته نوزدهم بارداری