انوکسا بزنم اشکال نداره آسپرین نخورم

۳ پاسخ

لعنت به انوکسا 😭😭اسمشم درد داره

چرا نخوری؟ مشکلی ایجاد نمیکنه
فقط با معده پر بخور

هر چی دکترت گفته من هر دو رو استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان خانوادپنج نفره مامان خانوادپنج نفره ۱۲ ماهگی