۴ پاسخ

آنفولانزا خیلی طولانی بود سرماخوردگی یک هفته

تو حالت عادی دوهفتس بعضیا بدن مقاوم تری دارن زودتر خوب میشن بعضیا بدنشون ضعیف تره و دوره درمان طولانی تر

یک هفته

از من تازه سرما خورده 🥺

سوال های مرتبط

مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی