دفع پروتئین در بارداری علامتش چیه دوستان ؟

۲۰ پاسخ

کل گهواره الان نگران دفع پروتئین هستن

اینجا همش سمه واسه زن باردار
چقد خوب بود که قطع بود گهواره هیچی باز نمیشد
خسته شدیم از ادمای سمی تاپیکای سمی

ورم یک طرفه‌ فشار بالا و توی آزمایش ادرار هم نشون میده

سلام من دفع پروتئین دارم ولی زیاد جدی نمیگیرم خیلی خطرناکه

فشار روی کلیه ها هست ..نمک را از سفره حذف کن و مثاانه را تند تند خالی کن ..ادرار را نگه ندار آزمایش ادرار ۲۴ ساعته بده ...اگر عددش خیلی زیاد باشه فشار خون را میبره بالا

فقط فشار نیس من فشارم هشت بود ولی دفع پروتئین داشتم ورم دست و پا خصوصا یکیش
خارش حساسیت تهوع

همون ورم کردن عزیزم

دفع پروتئین چیه باز جدید شده تو گهواره🤔

یکی از نشونه هاش اینه ادرارت بشدت کف میکنه

من هم فشارم بالا میره هم ورمم دارم ولی ازمایش دادم مسمویت ندارم و دفع پروتئن اینجوری مشخص نمیشه با فشار و ورم باید ازمایش بدی

منم یکم دارم باید چیکار کنم؟

فشار بالا و ورم و مسمومیت غذایی

من علائم نداشتم ولی دفع پروتینم۱۶۰۰ بوذ سه روز بستری شدم اونجا ازمایش دادم ۲۰ بود

دست و پات ورم میکنه

فشار بالا و ورم بدن
البته تو همه ثابت نیست ولی افزایش وزن مثلا تو یکی دوهفته بیشتر از ف
هفته های قبل میتونه نشونه اش باشه

فشارخون بالا ک الان بخاطرش بستریم و مشخص شد مسمومیت بالا دارم

فشار بالا ورم

اگه عددش زیاد باشه ورم ،فشار خون بالا

ورم دست و پا .. من ورم داشتم دکتر نوشت..گف عادیه شکر خدا

منم تو همینش موندم
فک کنم تو ادرارم مشحص میشه اگ بصورت کف باشه دفعه پروتعیینه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الوین 🤍👶🏻 مامان الوین 🤍👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی