برای دفع پروتیین در ۸ماهه بارداری

۱۱ پاسخ

چطور میفهمی دفع پروتیین داری

علائمش چیه
میشه بگین 🫠

میشه بگی علائمش چیه

منم دارم مثلا ۱۴۰باید باشه من ۱۵۰ینی ۱۰عدد بیشتره رفتم دکتر گف خوبه نرماله اونایی ک ۳۰۰.۴۰۰ب بالا هستن مسمومیت بارداری دارن ک ختم بارداری میدیم بهشون ولی شما خوبه ۱۵۰اوکیه

چند بود دفع پروتئین شما

یه سوال گروه خونی تون چی هست؟

منم آزمایش دادم دفع پروتیین داشتم

علائمش چیا بود؟

دکتر برات نوشت یا علایمی داشتی دکتر برای من ننوشته چرا

چقدر بود

سلام خوبی در ۸ ماهگی اگر که خیلی بالا باشه خودشون ختم بارداری میکنن چون توی خطری

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آنا نیلا مهربد مامان آنا نیلا مهربد ۴ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی