خانوما سرما خوردم،،بچه اذیت نمیشه؟؟خیلی عطسه میکنم آخه

۵ پاسخ

نه عزیزم منم هم هفته‌ شما بودم سرما خوردم خیلی عطسه میکردم رفتم دکتر دکتر گفت اون بچه توی آبه چیزیش نمیشه فقط تکون میخوره😂🤭

مراقب باش عطسه رحم زود باز میسه

من که حساسیت دارم کلا هر روز و با شدت عطسه میکنم. اوایل خیلی زیر دلم درد میگرفت الان دیگه درد نمیگیره و بچه هم چیزیش نشد

نه اون بچه هیچیش نمیشه خیالت راحت ..

برو دکتر
شلغم و .. چیزای خونگی ک مجازه بخور سریع خوب بشی
عطسه و سرفه فشار میاد بهت

سوال های مرتبط

مامان آتوسا مامان آتوسا هفته سی‌وچهارم بارداری