چرا پیامهای من نمیاد بالا🤔🤔🤔🤔🤔

۲ پاسخ

اگه پیامتو برای دورهمی ثبت میکنی نمیاد چون غیر فعاله فقط فرزند آوری میتونی پیام بزاری

منم‌نیومد

سوال های مرتبط

مامان 🧿🧿بهار 😘😘 مامان 🧿🧿بهار 😘😘 ۲ سالگی
مامان 💙ali💙 مامان 💙ali💙 ۲ سالگی