۷ پاسخ

من دو سی سی میدم

من یک قطره چکان میدم

۲ سیسی باید بدی
کلا هر آهنی میدی باید ۱۴ میلی گرم بدی

۷ میلی آهن داره باید ۲ سی‌سی بدی
خیلی هم گرونه برای ۱۵ روزم بیشتر نمیشه
یه قطره دیگه بگیر ۱۵ میلی داشته باشه
من فروفورت گرفتم ۲۲۰ تومن ۱۵ میلی آهن داره روزی ۱ سی‌سی باید بدمش

کم خونی داره دو سیسی میدم

همون ی قطره چکان کافیه

من 1میل میدم

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان نورخونه مامان نورخونه ۱ سالگی
مامان مامان مامان مامان ۱ سالگی