میگم کی بی حالی بارداری از بین می‌ره

۸ پاسخ

منم ب حدی بیحالم نمیتونم پاشم از جام خسته شدم

من که هنوز علائم دارم خیلی هم بد

من هنوز یه روزایی اینقدر بیحالم که نمیتونم از جام پاشم ، ولی خب یه روزایی هم فول انرژیم
از ۱۵ـ۱۶ هفته به بعد بهتر میشی یکم

دیگه بیای توی ۱۵/۱۶علامت میرن انگاری روزای قبل بارداریع گاهی یه چی ببینی هوس کنی یا حالت بد شع ولی من معده دردو‌نفخو هنو در ک

من دارم میمیرم از بی خوابی و بیحالی مادر شوهرمم از شهرستان اومده خونه ی منه خیلی معذبم نمیتونم بخوابم

من یهو امروز تمام علائمم رفت سرحال شدم خیلی حالم تا دیروز خراب بود یهو خوب شدم نمیدونم نگران باشم یا خوشحال

من این هفته بهترم

من چند روزه بهتر شدم

سوال های مرتبط

مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه زندگیم💖 مامان پناه زندگیم💖 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته پانزدهم بارداری