خانما کی حالت تهوع کمتر میشه یا از بین میره؟

۷ پاسخ

دقیقا
همه دردا ی طرف این حالت تهوع ی طرف

سلام بستگی دارع بعضیااا تا آخر ۴ماه دارند

سلام من ۶ هفته هستم خیلی تهوع دارم ولی از هر کس میپرسم میگن ۳ ماه اول معمولا
ولی خیلی هاام تا اخر دارن هر کس یه مدل بنظر میرسه

من شنیدم سه ماه که تموم بشه برطرف میشه😩

من نسبت به قبل بهترم باز هم قرص میخورم کم کم بهتر میشه بدنها متفاوته

میگن ۱۴ تا ۱۵ هفته من اومدم دارم به اون موقع

منکه هنوز دارمش🤕
اغلب باید برا 13هفته تموم بشه

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۴ ماهگی
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 روزهای ابتدایی تولد