۱۰ پاسخ

من از دوماهگی حالت تهوع داشتم تا 4ماهگی بدش. گم شد دیگه

اره عزیزم بد یک مدت از بین میره

من هفته دوازدهمم دیگه واقعا کم‌آوردم خانما بس که تهوع دارم هیچی نمیتونم بخورم

من نداشتم اصلا

من ۱۵ هفته تموم شد

سوال منم هست بچه ها مت اصلا نداشتم از هفنه ده شروع شددد صبحا بیدارم میکنه

والا من میخام برم تو ۱۹ هفته هنو بالا میارم

من ۱ هفته شروع شده تاره

دو روز مونده بود به 15 هفته تموم شد

من که هنوزم دارم 🥺

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان قندعسل🩵 مامان قندعسل🩵 هفته سی‌ام بارداری