برای من سه ماهم که تموم شد اونم تموم شد
من که هنوز دارم صبحا حالم خیلی بده
هیچ اصول خاصی نداره بدن هرکسی متفاوته یکی بعد از سه ماه یکی بعد از چهار ماه یکی هم تا اخر داره.
برای هر کسی فرق میکنه ، من الان بهتر شدم ولی بازم روزی یدفعه بالا میارم
روزی دوتا دمیترون هم میخورم😐
من تا ۱۶ هفته داشتم بعدش یک روز در میان شده تهوع هام
حداقل ۱۴ هفته،ولی قشنگ فشارت میده بعد کم کم میره
من که هرروز بدتراز دیروزم خدا کنه زودی بره دیگه خسته شدم🥲🥲
بدن با بدن فرق داره گلم من تا هفده ۱۷ داشتم بیهوشم میکرد.ویار بو داشتم . یهو خوب شدم تو هفته هفده .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.