من پس فردا سه ماهم پر میشه یه یه هفته و خورده ای میشه که بهتر شدم ولی الآنم بعضی اوقات حالت تهوع دارم
حالت تهوع: کجا با این عجله حالا حالا ها هستیم در خدمتتون😊
از ۱۳ الی ۱۴ هفته شایدم بیش تر
من ۱۴هفته
دقیقا سوال منم هست مردم از حالت تهوع اینا احححح
تا آخر ۱۴ هفته بعدش کم میشه ایشالا زود خوب شی تهوع خیلی بده ، ادامس جویدن خوبه میوه به هم خوبه بخوری سنجد خیلی خوبه
من هنوزم دارم 🥲
عجله داریا هنوز 9 هفته ای حالا حالاها هست من همین دیروز بالا اوردم
من همین الان قرص دمیتررون خوردم برا حالت تهوع حتی همونم بالا آوردم😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.