سلام خانما تا کی این. حالت تهوع اینا خوب میشه و از بین میره؟

۹ پاسخ

من پس فردا سه ماهم پر میشه یه یه هفته و خورده ای میشه که بهتر شدم ولی الآنم بعضی اوقات حالت تهوع دارم

حالت تهوع: کجا با این عجله حالا حالا ها هستیم در خدمتتون😊

از ۱۳ الی ۱۴ هفته شایدم بیش تر

من ۱۴هفته

دقیقا سوال منم هست مردم از حالت تهوع اینا احححح

تا آخر ۱۴ هفته بعدش کم میشه ایشالا زود خوب شی تهوع خیلی بده ، ادامس جویدن خوبه میوه به هم خوبه بخوری سنجد خیلی خوبه

من هنوزم دارم 🥲

عجله داریا هنوز 9 هفته ای حالا حالاها هست من همین دیروز بالا اوردم

من همین الان قرص دمیتررون خوردم برا حالت تهوع حتی همونم بالا آوردم😭

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته هجدهم بارداری
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان دخترزیبام🩷 مامان دخترزیبام🩷 هفته بیستم بارداری
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۲ ماهگی