این حالت تهوع کی میره😭😭

۱۰ پاسخ

عزیزم میدونم خیلی سخته جوری که ادم فکر میکنه الانه که روده هاش از شدت فشار بالااوردن بزنه بیرون بدن کم اب میشه غذا نمیتونی بخوره گردش خون میره بالا ضعف میکنی ولی به تو دلیت فکر کن باهاش زندگی کن رویا پردازی کن و قدرت ذهن و تلقین رو دست کم نگیر همیشه هر روز و هر شب چه حالت خوبه چ نیست به خودت بگو من عالیم و قراره یه بارداری عالی رو تجربه کنم سعی کن اب بدنتو تامین کنی کوچیک کوچیک بخور ولی مقوی انشالله که این دوره هم به سلامت میگذره و به زودی کوچولوتو بغل میکنی

سلام بیسکویت خشک بخور با نون کمی خشک

تازه شروع شد من تا آخر داشتم

اولشه من هنوزم بالامیارم

هنوز اول راهی چه میکشم من

۱۲ هفته که بگذره بهتر میشی نگران نباش

عزیزم تازه اووومده😂😂 اندکی صبر حالا حالا هااا هست😭😭 منم تازه بهتر شدم

عزیزم تازه اومده که🥴😁

تازه اومده سراغ مون 😂😭

هنوز کجایی اول راهی که 😂🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخترزیبام🩷 مامان دخترزیبام🩷 هفته بیستم بارداری
مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی