۱۲ پاسخ

بعد آن تی کم کم بهتر میشی بعد آنومالی کامل خوب میشی

من تا الان دارم 🤦🏻‍♀️

هی می‌ره میاد ولی از ماه چهارم دیگ خوب میشی من بعد انتی خوب شدم ولی بازم گاهی دارم

من دوهفته پیش خیلی داشتم افتضاااااح، هفته‌ی پیش قطع شد یکم حالم خوب شد باز این هفته شروع شده

برای من ماه ۸ بارداری

من که هیچ علاعم بارداری ندارم 🤣

من هنوزم دارم

نمیدونم من نداشتم تا الان بالا اوردن

من تا دوهفته پیش داشتم
فعلا که قطع شده

مال من نرفته هنو

بستگی داره ممکنه تو سه ماه تو چهار ماه تو پنج ماه

هی میره و میاد برای من دوباره رفت

سوال های مرتبط

مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته چهاردهم بارداری