خانما بچم امروز یکم استفراغ کرد مثل ماست برا چیه

۳ پاسخ

شاید زیاد خورده، درکل مشکل خاصی نیست تا زمانی که جهشی نباشه

احتمالا رفلاکس دکتر ببر

استفراغ پنیرکی وماستی دراثرزیادخورن بچست

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان 💙💙آقا مهدی مامان 💙💙آقا مهدی ۵ ماهگی