دوس ندارم پسرمو ختنه کنیم کیا ختنه کردن؟؟؟

۲۷ پاسخ

من نکردم و نمیکنم

یکی از دوستای من پسرش الان مدرسه میره هیچ عفونتی ام نگرفته ختنه اش نکردن ولی الکی به همه گفتن ختنه کردن

از تصمیمشونم خیلی راضین

منم بچه ام پسر باشه ختنه نمیکنم و نظر دیگران برام مهم نیست

منم نکردم و‌نمیکنم

منم نمی‌خواستم تو سن خیلی کم ختنه کنم
اما بخاطر زردی بردم و دکتر گفت چسبندگی هم داره اگر ختنه نکرده بودم ادرار بچم درست نمیومد و بعد با خودم گفتم درست ترین کارو انجام دادم
تو بزرگی بچه اذیت میشه

منم نمیکنم

منم نمیخوام اینکارو بکنم .
دلایلی ک برای مزایای ختنه میگن واقعا چرته

منم دوست نداشتم اما ۱۰ روزگی ختنه کردم 😭 بخاطر اینکه ورم کلیه داشت

ختنه از لحاظ اینک آلت تناسلی بچه تمیز باشه خیلی بهتره تا اینک نکنی این خودش نظریه پزشکی منم نمی‌خواستم خانه کنم برده بودنش دکتر با اینک همش تمیز میکردیم براش بازم عفونت کرده بود ب دکتر گفتم هیجا جهان ختنه نمیکنن گفت شما میدونین ک نکردن یا دیدین گفت گفت بخاطر تمیزی بچه و اینک بچه دچار عفونت اینا نشه ختنه میشه
تا بچه هاتون کوچیک هستن ختنه کنین خیلی بهتره تا بزرگتر شن

من چهل روزگی کردم

در ضمن از لحاظ پزشکی اگه تحقیق انجام بدین متوجه میشین ختنه به دلیل افزایش تحرک در کلاهک الت موجب زود انزالی میشه
تو کشور ما هم اگه ی کم پرس و جو کنید متوجه میشین نصف کسایی ک درگیر اعتیاد میشن مشکل اولیه شون زود انزالی بوده ک ب جای درمان و سکس تراپی رفتن این عطاری و اون عطاری دست به دامن ترامادول و شبهه مورفین های دیگه شدن ک به اسم داروی درمان زود انزالی داره فروخته میشه

برادر من تا 16سالگی ختنه نبود هیچ وقت هم عفونت نگرفت در اخرم با تصمیم خودش رفت برای ختنه دردشم خیلی کمتر از نوزادی بود ک هم قراره پوشک بشه هم نمیتونه دردشو بیان کنه
کسایی هم ک در مورد اعتماد به نفس حرف میزنن ن وقتی بچه تو تو سن بالا ختنه کنی با تصمیم خودش مجبوری بری جار بزنی ن اگه تصمیم بگیره ختنه نشه قراره هر جا رسید در بیاره بندازه بیرون

من پسرم چهار سال و نیمشه و منو پدرش خیلی خوش حالیم که دست به بدن پاک و معصوم طفل بی گناه نزدیم
خداروشکرتا به حال پسرم عفونت ادراری نداشته و سالیانه یا سالی دو بار آزمایش ادرار میده
واقعا اونایی که هنوز انجام ندادید تحقیق کنید ختنه فقط زمانی الزامیست که درمانی باشه برای درد نه به خاطر دین و زیبایی
اونایی که میگن تو دین اومده خدای بزرگ قرآنش رو برامون راهنما فرستاده اما چیزی در مورد ختنه نگفته چون خدا هیچ چیزی رو بی حکمت و دلیل نیافریده

اونایی هم که میگن آلت بدون ختنه زشته پس برن هم خودشون و دختراشون رو تو بچگی لابیا پلاستی کنند چون دو تا تیکه گوشت سیاه به نظرم از از مال مردا زشت تره

انجام دادید اخر؟ منم انجام ندادم به زودی دکتر میبرم اگر گفت شرایط پسرم جوری ا لازمه انجام میدم اگر نه انجام نمیدم تا حالا هم که خدا رو شکر مشکلی نداشته

منم 50روزگی ختنه کردم اصلا اذیت نشد زودم خوب شد دکتر گفت انگار یه نوع عمل زیباییه برا مردها و اینکه برا پسر من سوزنی بود کلا پوستش اومده بود روش ختنه که کرد درست شد

میشه لطفا بگی برای لک های پسرت چیکار کردی لطفا

عزیزم برا لک های پسرت چیکار کردی رفتی دکتر چی گفتن

من هفت روزگی
عالی بود

منم دو سه روز دیگه ختنه میکنم

هرچی زودتر بهتر بچه فقط موقع بیحسی اذیت میشه و زود خوب میشه و بزرگتر بشه اذیت میشه

زودتر ببری بهتره

من بردم دکتر اورولوژی نشون دادم گفت زودتر ختنه کنم دیگه دو ماه و نیمش بوذ ختنه کردم

من😁😬

منم ۵۰ روزگی بردم ختنه کردم خداروشکر ک بردم وگرنه الان بچم بزرگه کی میتوتستم جیغاشو تحمل کنم موقع ختنه

منتظرم بیست روزش بشه ختنه کنم ، اخه تا زودتر کنی بهتره

منم نگرانم این روزا باید ببرم بزرگ شه اذیت میشه

منم نکردم
دلم نمیاد ختنه کنم بزرگ بشه ختنش میکنیم

من نکردم😅

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی