سونو ان بی معنیش چی میشه کسی بلده؟
اینا چیه نوشته

تصویر
۵ پاسخ

خوبه عزیزم عدد ان تی زیر ۳ هست ،همه چیزهاشم که نرماله

Nb عدد نمیزنن دیگه

بت نگفت تکرار کنی؟یا ازمایش سلفری بدی؟خود دکتر سونو چی گفت؟

عزیزم عدد ان تی خوبه

تیغه بینی هست که مشاهده شده خوبه

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلبندم مامان دلبندم ۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین وتودلی مامان دلوین وتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری