مامانا سهمیه شیرخشک رو دوباره کم کردن؟

۶ پاسخ

تا ۶ ماه ۱۰ تا ماهانه ، از ۶ تا ۱۲ ماه ۸ تا سهمیه ماهانه

نمیدونم منم اینجا شنیدم

ما این ماه ۸ تا گرفتیم کم نکردن

والا دیروز به من گفتن در ماه ۸تا سهمیه داره
بعد ۶ماه نمی‌دونم چند تا میشه

6ماه به بعد میشه 8تا

میگن ۶ماه ب بعد ۶تاس ۱ سال ب بعد۴تا

سوال های مرتبط

مامان حلماومحمدصالح مامان حلماومحمدصالح ۱ سالگی
مامان 𝐀𝐲𝐡𝐚𝐧🫀 مامان 𝐀𝐲𝐡𝐚𝐧🫀 ۱ سالگی
مامان روشا👼🏻❤️ مامان روشا👼🏻❤️ ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین و الوین مامان ماهلین و الوین ۳ سالگی